Home » , , , , » Mio min Mio (1987) Ladda Ner Film

Mio min Mio (1987) Ladda Ner Film

online streaming Mio min Mio i bästa kvalitet. spela film Mio min Mio i högsta kvalitet. fullständig film streaming Mio min Mio i bästa look videoformat. titta hela filmen Mio min Mio i hd-format. titta på strömmande Mio min Mio i högkvalitativ video.


kan du upptäcka en fullständig beskrivning av Mio min Mio nedan:
  • Originaltitel : Mio min Mio
  • Film titel i ditt land : Mio min Mio
  • År av film : 1987
  • Genrer av film : Äventyr, Drama, Fantasy, Familj, Mystik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1987-07-01
  • Företag av film : Gorky Film Studio, Nordisk Tonefilm International,
  • Länder film : Sweden, Russia, Norway,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 6.3
  • Youtube ID för filmen :
  • Översättning av film : EN,SV,DE,DA,NO,ES,RU,UK,
  • Maska av film :Igor Yasulovich (Eno / Carpetbeater), Gunilla Nyroos (Aunt Edna), Lena Endre (Mrs. Lundin (voice)), Tomas Bolme (The King (voice)), Sverre Anker Ousdal (The Swordmaker), Susannah York (The Weaver Woman), Timothy Bottoms (The King), Christopher Lee (Kato), Christian Bale (Jum-Jum / Benke), Nick Pickard (Mio / Bosse), Lyubov Germanova (Jum-Jum's Mother)

0093543

Mio min Mio är den främsta film tillhandahålls av Gorky Film Studio, Nordisk Tonefilm International, utnyttjande av en beskrivning av filmen är "Bosse är en föräldralös pojke som vuxit upp med tant Edla och hennes man, som mest tycker han är besvärlig. Den unge Bosse mobbas av grannpojkarna men har en vän, Benke.En dag stöter han på en ande i en flaska som tar Bosse till Landet i fjärran. Där träffar han sin far kungen, som kallar Bosse för hans riktiga namn, Mio.Där träffar han också en pojke, Jum-Jum, som är Benkes dubbelgångare. Till en början är allt bra i Landet i fjärran, men snart förstår Mio att allt inte är som det ska. Den elake riddaren Kato har tagit barn till fånga och förvandlat dem till fåglar som i evigheters evigheter ska cirkla runt hans stora svarta borg. Tillsammans rider Mio och Jum-Jum för att slåss mot Kato.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

du är nu och där du kommer att titta : Mio min Mio från Gorky Film Studio, Nordisk Tonefilm International, i bästa videoformat och naturligtvis när är vanligtvis Tillstånd i din land. börja favoriter omedelbart film, med tryck av en mus! tillsammans med ett obegränsad kvantitet bandbredd och innehåll för att strömma, titta dina önskemål, när du är behöver!

... spela strömmande Mio min Mio i hög kvalitet 720p ....




Director : Vladimir Grammatikov, Novel : Astrid Lindgren, Writer : William Aldridge, Producer : William Aldridge
säker, nu du kan se film involverar Mio min Mio i sin helhet längd och få den länk till detta video Mio min Mio i HD-video.


Tags: boy, friendship, knight,

You've just seen the movie categories Animerat / Drama / Familj / Komedi / Music titled Mio min Mio (1987) Ladda Ner Film. You can bookmark this page with the URL https://wallandarfilmer.blogspot.com/2017/05/mio-min-mio-1987-ladda-ner-film.html. Thank you!
Mio min Mio (1987) Ladda Ner Film 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Wallander Filmer - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger