Home » , , , , , , » Min granne Totoro (1988) Fullständig Film Streaming

Min granne Totoro (1988) Fullständig Film Streaming

spela strömmande Min granne Totoro i högupplöst format. ladda ner film Min granne Totoro i hd-format. spela film Min granne Totoro i hög kvalitet. ladda ner hela Min granne Totoro i högkvalitativ video. fullständig strömning Min granne Totoro i topp videoformat.


du kan se en fullständig beskrivning av Min granne Totoro nedan:
  • Originaltitel : となりのトトロ
  • Film titel i ditt land : Min granne Totoro
  • År av film : 1988
  • Genrer av film : Fantasy, Animerat, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 1988-04-16
  • Företag av film : Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd.,
  • Länder film : Japan,
  • Språk film : 日本語,
  • Varaktighet film : 120 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 8
  • Youtube ID för filmen : TuLX50_5UAI
  • Översättning av film : NL,NB,DE,JA,RU,ZH,FI,HU,PT,DA,SV,PL,CS,HE,UK,NO,PT,EN,ZH,TR,CA,KO,FR,ES,IT,EL,SR,SK,BG,EO,
  • Maska av film :Shigesato Itoi (Tatsuo Kusakabe (voice)), Sumi Shimamoto (Yasuko Kusakabe (voice)), Yûko Maruyama (Kanta no okâsan (voice)), Hitoshi Takagi (Totoro (voice)), Chika Sakamoto (Mei (voice)), Toshiyuki Amagasa (Kanta (voice)), Shigeru Chiba (Kusakari-Otoko (voice)), Masashi Hirose (Kanta no otôsan (voice)), Tanie Kitabayashi (Kanta no obâsan (voz)), Noriko Hidaka (Satsuki (voice))

0096283

Min granne Totoro är en livskraftig film producerad av Studio Ghibli, Nibariki, Tokuma Japan Communications Co. Ltd., som har en beskrivning av filmen är "Systrarna Satsuki och Mei har precis flyttat till ett stort gammalt hus på landet med sin pappa. Mamman ligger på ett sjukhus i närheten, men alla längtar och hoppas att hon snart ska få komma hem. Först blir syskonen lite rädda i allt det nya men snart upptäcker de att det finns något magiskt i huset och runtom.På en av sina promenader i skogen vid huset träff ar de sin nya granne, Totoro, en stor lustig varelse som är skogens väktare. Tillsammans med honom och kattbussen, världens bästa transportmedel, börjar ett underbart äventyr.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

Om du göra ett försök att söka efter Filmer efter titel Min granne Totoro, du är bra på beslaget hemsida. Här kan du akta gratis eller ladda ner den off av mobil enhet genom att klicka på knappen Hämta. du kan definitivt titta otroligt många senaste filmtitlar utan kostnad genom att registrera vara en medlem. du helt enkelt tar två minuter att ansluta sig och njuta olika senaste filmerna utan kostnad

... online streaming Min granne Totoro i högsta kvalitet 720p ....




Background Designer : Kiyoko Sugawara, Background Designer : Makoto Shiraishi, Animation : Makoto Tanaka, Director of Photography : Mark Henley, Animation : Hideko Tagawa, Background Designer : Hidetoshi Kaneko, Background Designer : Yuko Matsuura, Animation : Tsukasa Tannai, Animation : Shinji Otsuka, Background Designer : Sadahiko Tanaka, Background Designer : Hajime Matsuoka, Background Designer : Kiyomi Ôta, Background Designer : Yôji Takeshige, Animation : Tensai Okamura, Background Designer : Nobuhiro Otsuka, Casting : Ned Lott, Animation Manager : Hitomi Tateno, Background Designer : Junko Ina, Executive Producer : Rick Dempsey, Editor : Takeshi Seyama, Background Designer : Akira Yamagawa, Producer : Tohru Hara, Animation Manager : Yasuko Tachiki, Animation : Komasa, Animation : Masako Shinohara, Background Designer : Keiko Tamura, Animation : Yoshinori Kanada, Animation : Hirômi Yamakawa, Line Producer : Eiko Tanaka, Original Music Composer : Joe Hisaishi, Animation : Toshio Kawaguchi, Background Designer : Tsuyoshi Matsumuro, Animation : Katsuya Kondô, Producer : Ned Lott, Animation : Masaaki Endo, Animation Supervisor : Yoshiharu Sato, Art Direction : Kazuo Oga, Executive Producer : Yasuyoshi Tokuma, Background Designer : Masaki Yoshizaki, Background Designer : Shinji Kimura, Writer : Hayao Miyazaki, Background Designer : Toshio Nozaki, Director : Hayao Miyazaki, Animation : Makiko Futaki
säker, nu du kan titta på film förbunden med Min granne Totoro i sin helhet längd och få den anslutning till detta film Min granne Totoro i bästa kvalitet.


Tags: japan, mother, sister sister relationship, supernatural powers, leave, village, hospital, new neighbor, moving, new home, magical creature, cute, anime,

You've just seen the movie categories Action / Animerat / Drama / Familj / Fantasy / Komedi / ventyr titled Min granne Totoro (1988) Fullständig Film Streaming. You can bookmark this page with the URL https://wallandarfilmer.blogspot.com/2017/02/min-granne-totoro-1988-fullstandig-film.html. Thank you!
Min granne Totoro (1988) Fullständig Film Streaming 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Wallander Filmer - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger