Home » , , , , » Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Ladda Ner Hela

Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Ladda Ner Hela

fullständig film streaming Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i hög kvalitet. spela film Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i topp videoformat. titta på strömmande Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högupplöst format. fullständig strömning Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i HD-video. spela strömmande Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i hd-format.


du kan se nu en omfattande beskrivning av Mitt stora feta grekiska bröllop 2 nedan:
  • Originaltitel : My Big Fat Greek Wedding 2
  • Film titel i ditt land : Mitt stora feta grekiska bröllop 2
  • År av film : 2016
  • Genrer av film : Romantik, Komedi, Familj,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2016-03-23
  • Företag av film : Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films,
  • Länder film : Canada, United States of America,
  • Språk film : English,
  • Varaktighet film : 94 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.5
  • Youtube ID för filmen : JQ-1Ts3BChM
  • Översättning av film : CS,EN,HE,HU,LT,ES,EL,ES,IT,FR,PT,SV,KO,DA,DE,PT,UK,NL,SK,ZH,PL,BG,TR,RU,
  • Aktörer som film :Ethan Pugiotto (Theadore), Julia Gartha (Tiahn), Harper Gunn (Paris at 4), Gerry Mendicino (Uncle Taki), Jeff White (Patrick), Peter Tharos (Yanni), Robert Bellissimo (Toula's Nephew (uncredited)), Teresa Pavlinek (Dominique), Constantine Vardalos (Chanter), John Stamos (George), Louis Mandylor (Nick), Alex Wolff (Bennett), Gia Carides (Nikki), Alec Stockwell (Baird), Nia Vardalos (Toula Portokalos), Kathryn Haggis (Marianthi), Chrissy Paraskevopoulos (Jennie), Lainie Kazan (Maria), Kathryn Greenwood (Marge), Andrea Martin (Aunt Voula), Hershel Blatt (Tommy), Elena Kampouris (Paris Miller), Tannis Burnett (Edie), Rita Wilson (Anna), Aniela Kurylo (Physical Therapist), Christopher D. Lindsay (Student (uncredited)), Lauren Saarimaki (Elizabeth), John Corbett (Ian Miller), Sam Moses (Kaveh), Kolton Stewart (Clifford), Theodore Paraskevopoulos (Priest (as Fr. Theodore Paraskevopoulos)), Michael Constantine (Gus), Ian Gomez (Mike), Maxillian Grimm (Chef (uncredited)), Roger Wong (Pim), Maria Vacratsis (Aunt Freida), Ashleigh Rains (Wedding Planner), Dave Reachill (Teacher (uncredited))

3760922

Mitt stora feta grekiska bröllop 2 är det bättre film tillhandahålls av Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films, som har en beskrivning av filmen är "En familjehemlighet samlar än en gång den älskvärda familjen – nu för ett ännu större, och ännu mer grekiskt, bröllop.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst ljudkvalitet och finaste starring aktörer.

du är nu och där du kommer att titta : Mitt stora feta grekiska bröllop 2 från Universal Pictures, Playtone, HBO Films, Gold Circle Films, i högkvalitativ video känna till den verkligen behöver vara Tillstånd ut ur din land. du köper din favoriter omedelbart film, längs vid tryck av en mus! en obegränsad område med bandbredd och innehåll för att strömma, titta vad du behöver, när du vill!

... titta hela filmen Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i högsta kvalitet 720p ....




Costume Design : Gersha Phillips, Executive Producer : Nia Vardalos, Producer : Tom Hanks, Executive Producer : Scott Niemeyer, Writer : Nia Vardalos, Music Editor : Christopher Lennertz, Cinematography : Jim Denault, Co-Producer : David Coatsworth, Editor : Markus Czyzewski, Set Decoration : James Banos, Associate Producer : Jonathan Shore, Production Design : Gregory P. Keen, Executive Producer : Steven Shareshian, Associate Producer : Nori Chia, Producer : Rita Wilson, Associate Producer : Siân McArthur, Director : Kirk Jones, Executive Producer : Paul Brooks
Ja, nu du kan se film avseende Mitt stora feta grekiska bröllop 2 fullständigt längd och hitta den länk till detta video Mitt stora feta grekiska bröllop 2 i bästa kvalitet.


Tags: comedy, wedding,

You've just seen the movie categories Animerat / Familj / Fantasy / Komedi / ventyr titled Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Ladda Ner Hela. You can bookmark this page with the URL https://wallandarfilmer.blogspot.com/2016/08/mitt-stora-feta-grekiska-brollop-2-2016.html. Thank you!
Mitt stora feta grekiska bröllop 2 (2016) Ladda Ner Hela 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Wallander Filmer - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger