Home » , , , , » Prinsen Och Jag (2004) Titta Hela Filmen

Prinsen Och Jag (2004) Titta Hela Filmen

online streaming Prinsen Och Jag i bästa videoformat. ladda ner hela Prinsen Och Jag i HD-video. titta på strömmande Prinsen Och Jag i hög kvalitet. spela strömmande Prinsen Och Jag i topp videoformat. spela film Prinsen Och Jag i högsta kvalitet.


kommer du att märka totalt beskrivning av Prinsen Och Jag nedan:
  • Originaltitel : The Prince & Me
  • Film titel i ditt land : Prinsen Och Jag
  • År av film : 2004
  • Genrer av film : Komedi, Romantik,
  • Status för film : Released
  • Släppdatum för film : 2004-03-28
  • Företag av film : Paramount Pictures, Lions Gate Films, Epsilon Motion Pictures, Stillking Films, Sobini Films,
  • Länder film : Czech Republic, United States of America,
  • Språk film : Dansk, Deutsch, English,
  • Varaktighet film : 107 Min
  • Genomsnittlig röst av film : 5.9
  • Youtube ID för filmen : IWkNz_5tLac
  • Översättning av film : ZH,EN,FR,TR,SV,CS,HU,PT,DA,RU,HE,IT,BG,EL,PT,ES,NL,PL,DE,CA,
  • Aktörer som film :Zachary Knighton (John Morgan), Miranda Richardson (Queen Rosalind), John Bourgeois (Ben Morgan), Elisabeth Waterston (Beth Curtis), Julia Stiles (Paige Morgan), Ben Miller (Soren), Alberta Watson (Amy Morgan), Klára Issová (English Teacher's Assistant), Luke Mably (Prince Edvard), Richard Lee (Deli Patron), James Fox (King Haraald), Eliza Bennett (Princess Arabella)

0337697

Prinsen Och Jag är den idealiska film producerad av Paramount Pictures, Lions Gate Films, Epsilon Motion Pictures, Stillking Films, Sobini Films, med användning av en beskrivning av filmen är "För att fly undan sina kungliga förpliktelser utger sig den danske kronprinsen Edward för att vara en utbytesstudent, vilket leder till att han träffar den vackra och ambitiösa Paige på ett universitet i Wisconsin. De blir blixtförälskade i varandra, men när de avslöjas av den sensationslystna skvallerpressen hinner verkligheten i kapp Paige. Hon måste välja mellan kärleken till prinsen på den vita springaren och sina egna livsdrömmar och ambitioner. Är det ett för stort steg för en vanlig amerikansk flicka att flytta till det lilla kungadömet Danmark, gå i prinsesskola och för alltid leva i ljusskenet från paparazzifotografernas kamerablixtar? En synnerligen aktuell historia om vilka förpliktelser som följer om man väljer ”prinsen och halva kungariket” och om vilken dramatisk förändring det innebär att plötsligt befinna sig i den glamorösa och mytomspunna kungliga världen.". Filmen är producerad med utmärkt grafisk kvalitet, bäst örat spräng ljudkvalitet och bäst starring aktörer.

om jag först undersöka den här filmen är jag inte helt säker i händelse i uppskatta idé eller eventuellt inte. Efter att ha sett det jag stjäl att uttrycka att jag gillar verkligen. Jag rekommenderar starkt den här filmen för de som att den genre Komedi, Romantik, . Det är möjligt att du kan titta på den utan kostnad helt enkelt genom att klick lämna och registrera, kanske vill titta miljarder senaste filmtitlar utan kostnad.

... ladda ner film Prinsen Och Jag i bästa kvalitet 1080p ....




Director of Photography : Alex Nepomniaschy, Casting : Mark Bennett, Casting : Robin D. Cook, Script Supervisor : Kathryn Buck, Casting : Gail Stevens, Makeup Artist : Kristen Paynter, Story : Mark Amin, Art Department Coordinator : Ian Hall, Executive Producer : Cami Winikoff, Casting : Billy Hopkins, Editor : Steven Cohen, Assistant Director : Jakub Dvorak, Screenplay : Michael Begler, Special Effects Coordinator : Kaz Kobielski, Casting : Suzanne Smith, Hairstylist : Karola Dirnberger, Hairstylist : Rikke Dengso, Executive Producer : Robin Schorr, Director : Martha Coolidge, Production Design : James H. Spencer, Casting : Nancy Bishop, Casting : Kerry Barden, Producer : Mark Amin, Hairstylist : Libuse Barlova, Screenplay : Katherine Fugate, Makeup Artist : Katie Brennan, Original Music Composer : Jennie Muskett, Set Costumer : Patricie Soptenková, Art Department Coordinator : Ján Svoboda, Costume Design : Magali Guidasci, Story : Katherine Fugate, Makeup Artist : Ivo Strangmüller, Screenplay : Jack Amiel, Hairstylist : Beatrice De Alba, Costume Supervisor : Robert Iannaccone
självklart, nu du kan titta på film förbunden med Prinsen Och Jag helt längd och få den url till detta video Prinsen Och Jag i högupplöst format.


Tags: secret identity, wisconsin, prince, college, modesty, romantic comedy, student, falling in love, woman director, young adult,

You've just seen the movie categories Drama / Familj / Komedi / Science Fiction / ventyr titled Prinsen Och Jag (2004) Titta Hela Filmen. You can bookmark this page with the URL https://wallandarfilmer.blogspot.com/2016/02/prinsen-och-jag-2004-titta-hela-filmen.html. Thank you!
Prinsen Och Jag (2004) Titta Hela Filmen 910109.
Share this article :

0 comments:

Post a Comment

 
Support : Creating Website | Johny Template | Mas Template
Copyright © 2013. Wallander Filmer - All Rights Reserved
Template Created by Creating Website Published by Mas Template
Proudly powered by Blogger